MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

Semenjak keja majlis ni kan aku yang dah sememangnya busy...lagi bertambah busy la haiiiiiii..sampai ada la kengkawan majuk la bila xleh join makan² ke lepak² ke (tp tau on9 tu sempat jgk la sbb keja aku dpn pc kan hehehe) bukan kawan jer..adik badik pun gitu...ace call je tye ujung minggu free? jawapan aku xtau la lg...ni minggu ni adik call ajak lepak umah baru abang kat 'pajam' nun tp aku meting da....'menyampah' katenye hehehe...nak wat caner kan dh tugasan lebih kearah kemasyarakatan kan...


Tapikan dalam busy² ni aku rindukan seseorang,yang dulu pendengar paling setia....xkira apa saje cerita. mata dan jari dialah melayan ,baik aku sakit hati, letih & cerita merepek pasal pokok ke, bola ke, anak² wat ragam ke ......dan aku juga mcm tu...apa saja topik leh share...bak kata omputeh kan sharing is caring ek ish ish ish...kadang² aku kena marah!!! tu yang wat aku rindu tu..best tau kena marah :-p ....kalau dapat membebel umang aiiiii kecik beso je aku rase kan...tapi itu dulu...sekarang entah la....merajuknya len macam kali ni....ada makna tersembunyik kot...tp wat ever pn alasannya....aku doakan dia baik² ajer...dia xrindu kat aku dah gamaknyer...biar la kan... so aku nk karok jap eh!


Berikanlah jawapan
Huraikanlah simpulan
Biar tenang jiwaku
Setelah kasih lama berlalu

Tidak mungkin kulupa
Perjanjian kita
Di bawah rumpun bambu
Di kala bulan sedang beradu oh..oh..

Mengapa terjadi perpisahan ini
Di kala asmara melebar sayapnya
Mengapa kau pergi di saat begini
Di kala hatiku terlukis namamu

Kalau memang tiada jodoh
Apa lagi nak ku heboh


ahh malasla la nk sambung aihhh kang banjir aku gak kena turun padang :-p....kemas buntil..balik time!!!

0 comments:

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter