MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....




Lama terpendam tetiba nk kasi hangat ek!!!!!!... malas nk cite panjang so aku fendikkan ia...gini cite nyer... tadi balik dari perhimpunan datuk bandar (lupe nk kabo skrg ni aku kerja ngan majlis weiii .... korang kesah ke tidak teman nk cite juge le hik3) opsss bab keja xleh cite pjg kang skuad pemantau terjah kekeke...

sampai je opis tetiba sorang mamat india datang....muka mak aiiiiiiiiii seram gak la hati cute teman ni tengok.... tp control kecut la menten senyum ...senyum tu kan satu sedekah! then dr wajah yang garang tadi tu boleh dia cool ( tu baru senyum & mintak dia duduk bertenang, belum lagi aku bace ayat kursi kan)

pot pet pot pet aduan bonggol haram..dia kata baru je minggu lepas ko bonggol tu ujud, xde papan tanda, xde jalur kuning..adehhhhhhhhh kes panas ni lau datuk ronda situ naya je zon kena petik kan..so sebelum yg panas jadi gunung berapi bek aku ambil kamera ( klu ada canon yg canggih tu alahai semangat aku siang malam ambik gambar je hahaha) tp ni kasi kamera takat sony jer .... haishhhhh bersyukur² :)

so ambik gambar, masuk aduan & esok aku akan pasti kan bonggol tu ada jalan penyelesaian.....end. cukup untuk menerangkan sikit semak samun kat rumah ni hehehe....eman dah menunggu....adiossss...


2 comments:

hahaha..semak samun tul laman hang ni cute...tak pe2....pelan2..kasi racun ek

tu ler....dh beli racun rondap ni hehehe

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter