MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

Salam & selamat pagi semua....cam bertahun rasenyer aku x update blog huhuhu..busy & letih & pak mood dah amik mood (alasan biasa hehehe) segala macam la pjg lak nt lau citer....

Malam kelmarin cikgu tari anak aku call mintak anak dara aku nk wat foto shoot kat pejabat karangkraf...ahh sudah....cemane esok senin kan dah start sekolah....aku tanya kat budak² dorang cam segan la maklum la mane biasa nk bergaya depan kamera dgn sportlight bagai kan..takat suka² ngabeh kan bateri kamera kat umah tu rajin ler huhuhu ....aku pun cakap ngan Kak Wati dorang xmau la...aku pun malas nk nak paksa...Dah tu dia nk gak cakap ngan budak²..haa lantak...dahnya termakan la pujuk rayu antie wati (ni klu time kelas tarian aduyaiii garang cam singe lapo kui kui kui tp bdk² leh cair gak ngan ayat dia hehehehe)

So kul 2ptg semalam aku bawak dorang g foto shoot kat pejabat karangkraf yg xde jauh pun dari umah aku......kalau kl ke pj ke mmg x kuasa ler aku aihhh....masuk jer pintu aku selisih ngan 'ana rafali' yg pames ngan lau 'hujan bunga kl' tu kan ..adehh simple tp lawa gak minah tu hehehe...xsure la aku dia foto shoot untuk majalah aper kan...jumpa terus ngan cik alina wartawan bintang kecil...lupe ahhh anak dara aku foto shoot untuk fesyen & tiru gaya artis...nk tiru gaya 'lisa surihani'..adehhhhhhh..aje sabo je la aku...dah mekap² macam 'Liana jasmey' ade ler......wartawan tu pun cakap gitu..caner...bedal je la angah...

Lagi letih Along ler,5 psg baju kena tukar tu....tak biasa depan kamera orang ramai lak tgk....dah tu pulak dia mane lembut² nyer...biasa main bola sepak suh jadi model faham² jer ler kui kui kui......tapi kasar² cam jantan pun dah mekap² ubah gaya sana sini..ermmm cute gak along...anak sapa kan hahaha..adessss...tup tap tup tap..kehulu ke hilir,gaya camni gaya cmtu....kul 5.30 baru abes.....gilir² lak tu guna studio ngan model baju kurung & tudung untuk majalah dara.com....aku pun best jer layan tgk gaya² dorang.....bukan senang nk jadi model ni ek...letih klu wartawan x puas hati ngan gaya yg di tunjukkan.....so kalau ada cite² nk jadi model tu biar ada gedik semulajadi...agak² keras kayu wlupun muka & body lawa bek xyah ngeh ngeh ngeh....

Kesempatan tu aku dapat gak jumpa ngan student² akademi Al -Quran ..... x pasti ler apa program dorang...malas lak aku nk tanya kang kata macam wartawan ler pulak hehehe...so ada mata tengok!!!...ada dua tiga orang artis la aku jumpa & salam (kita kan rakyat mesia yg bersopan santun hehehe) aku jumpa pelakun LBS...xyah la aku cite sape kan...kang korang jeles pulak kan lalalala...

Abes foto shoot lepak dulu kat office karangkraf tu...high tea jap,borak² dah tu adalak wartawan mingguan wanita datang kat aku tye...'sy nk interview puan & anak² untuk program puasa & raya nak tak'...adehhh aku ni kan xbape suka nk interprame huhuhu....budak² mmg la suka tp aku idak le ......segannnn ahhhh.

Xde gambo ok hehehe...kelam kabut ler smlm,kamera lupa amik dlm deskboard, dah tu parking jauh kat dpn,kalut² kunci keta pun aku tertingal kat security masa amik pass hehehe...lagi pun nt kacau kerja dorang lak nk amik gambo bagai,,cam jakun jer kan huhuhu...so tgu je la klu dorang puas hati ngan gaya Along & Angah yg x bape  nk jadi tu hehehe ada la kua kat Majalah Bintang Kecil nanti.....tapi nt aku nk call cik alina,nk suh dia email kat aku sekeping dua wat kenangan hehehe...

Aku : bidan terjun je kasi bdk² pengalaman apa best ker men flash² tu hehehe

3 comments:

anak buah aku pun penah kuar majalah BK ni..sbb abg dia keje karangkraf..la ni..abang dia sibuk promote anak sendiri..hahaha..

kut hang pi masuk majalah pas ni....mutak pun jeles nanti..nk2 orang sebrang laut tu...hahahha

apo kaba la budak tu ek..idop lai ko

Dee ~ tu ler pasai..tp best tu leh jumpa ramai artis...pames la ank buah ko ek dee hehehe

mama ~ uitt xmau ar ma nt ramai lak masuk minang hahahaha...terjun laut la deme kejelesan ek hihi...baru pas jatuh moto tp idop laie huhuhu:-p

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter