MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

Kek Dalam Acuan wehhhhhhh..hahaha adesssss sori la sayang....
Semalam besday Eman, dia nk gak aku buatkan kek ben 10...so dalam kelam kelibut tu aku wat kan...masa masak fuhhh cntik jer kek tu naik...kira jadi la tu kan....siap masak aku wat nk la siram kan coklat & deko tepi² kek bagi cnatik kan..tetiba masa nak kuar kan kek dari acuan tu kan ..adesssssssssss aku baru tingat td men masuk jer adunan tu huhuhu...kertas xletak,acuan tu pun x sapu magerin...caner dah melekat xmau kua hehehe...kang kuis² rosak lak kek tu kan..sudahnye gitu jer ler rupa, siram jer coklat atasnya tepek jer Ben 10 hihihi..icing² semua xde makna dah....nak letak mana kan huhu...sian lak kat eman, dah nyer wat pglan 999 ler hehehe............
 
Sementelah adik ipa otw nk datang umah, aku suh jer dia sggh jap kedai kek, so mlm td ada dua la kek besday eman hehehe...tp eman kata lg sedap kek yg ibu buat...terharu aku dgo..xpe² nt kita buat lagi yer sayang ...Ben 10 ada 2 eko lg lom tampal hehehe

aku : memuaskan hati anak² amat membahagiakan,mudah2an hari tua aku nt di bahagiakan oleh anak²

0 comments:

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter