MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

01-06-2006 ~ 01-06-2010 semlm genapla usia anak jantan sorang aku ni 4tahunnnn....makin nakal & makin byk la hal dia huhuhu....besday eman kebetulan sama ngan hari Gawai ...senang nk ingat kata org tu hehehe...meh aku nk singkap balik kelahiran eman ni...

01-02-2006 pagi tu aku leh lagi g keja sbb lom sampai cuti yg syarikat bagi (mmg aku lewatkan hehehe..rugi cuti awal² lau banak lambat kan)...so tgh ralit wat keje kan aku rase len mcm jer...perut dah mengeras jer..ahh sudah..tp still wat keje lagi wlu pun muka dh kerut² gak ler hehehe..sekali bos aku perasan...dia kate tgk len macam jer..sudahnya dia temankan aku g in-house klinik...sampai je klinik..hura hara lak misi kat klinik suh g spital....ek elee aku rase ok jer leh tahan dorang lak huru hara cam tsunami hehehe...kul 10.30pg asben aku sampai...mula driver syarikat nk anta tp aku kata xyah la, asben dh otw time tu...sampai klinik bersalin kat shah alam tu kul 11, doktor check terus masuk tmpt bersalin.adoiii nk banak dah ke aku kekeke...tapi cam ada aura jer..masuk jer bilik terus rase sakit sgt²...aduyaiiiiii xleh ckp le ( sape kate banak x sakit tu mmg ngok ler huhuhu)...alhamdulillah x lama pun sakitnye hehehe...kul 11.35 Muhamad Adam Noraiman selamat dilahirkan dengan berat 3.5kg....anak ke empat tapi anak lelaki pertama aku wehhhhhh ( pertama & terakhir kot huhuhu)...mau x kembang ayah nya hehehe..

Hadiah paling berharga dari Allah untuk pekahwinan aku yg ke 10 masa tu ....kehadiran eman amat aku nantikan,lengkap sudah hidup kami...bertambah ceria aku rasakan...tapi kesian eman dalam waktu² dia memerlukan kasih sayang seorang ayah dalam usia dia 2tahun ayahnya pergi buat selamanya....kadang² tengok cam dia dah faham yang ayah nya meninggal....tapi ada masanya dia tanya bila teringat...xpe la selagi aku diberi nafas oleh NYA,aku ayah & ibu pada semua anak² aku...memadai & seadanya aku...eman paling rapat ngan aku..mungkin sebab dia paling kecik & mungkin juga aku kesian kat dia...celik mata klu xnmpak aku sure melalak...nk tido pun aku kena ada sblh dia...selagi dia lom lena mmg camtu la...klu ngantuk pun dia leh lagi membontot aku wat keje hehehe...itu lah eman yang masa baby nyer kami panggil adam,tapi pas arwah xde dia cam kurang serasi ngan nama tu & selalu sakit²,tukar la panggil eman...dan alhamdulillah dia sihat tp mlm td sblm potong kek dia dah melalak, sakan sgt men lompat² atas katil sekali kebabommm jatuh..benjol le apa lagi...budak² nak membesar mmg camtu kan...melalak jap jer nt dia melompat lagi huhuhu..itu ler eman...Hepi Besday Baby Boy Ibu...Semoga Sihat² Selalu & Boleh jaga ibu bila besar nanti..amin.

4 comments:

happy birthday eman..jadi anak yg soleh ye..bantu ibu nanti bila dh besar..ingat pengorbanan ibu..

hepi besday utk Eman.

Lawo kek Ben 10 yg k.kiut buat tu. Buatkan saya jgk buleh?

xD

bes nye emannnnnn

bes nye emannnnnn

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter