MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

Esok aku peksa tapi aduyaiiiiiiiii...citernyer ahad aitu lepak² kat pesta buku kat SACC Mall ... budak² dah merembat buku pilihan memasing then aku pun terpandang lah novel kat bawah ni...fuhhhhhhhhhhhhh '7 Hari Menyintaimu' terus aku jatuh hatilah nak memilikinya...Ade diskaun 25% so semangat makin membarakan ... borak² ngan penulis novel tu pn rosmizah ... sudahnya aku bayo rm20.00 lalalalala...siap puji aku tu rajin bawak anak ramai² jenjalan ( tu belum tau lagi status aku kan..lau x kompom buku tu pree kan hik3) ... tengok nama penulisnye yang buat aku tertarik nk beli.... dulu 'andai itu takdirnya' belas kali gak aku bace...xde jemu² beb! sgt syiokkkkkkkkk terbuai² dgn watak la rasenye hehehe...

Ermmm tapi esok aku peksa........mlm td dah masuk bab ke 102 perghhhhhhhhhh meleleh jer air mata di buatnyer.....buntat meninggal dlm keadaan yg sgt memilukan,ngan pn roziah meninggal juga huhu...last bace sampai mia adriana balik kampung nk jengok anak & berharap jugak agak suaminya kembali hatinya tapi huk3 malas nk cite sedih beb sob sob sob....

atoiyaiiiiiiiiiiiiiii malam ni kena letak jauh² dulu buku ni walaupun sikit je lagi nak abes nyer...sabo ye ieda harun...now time study esok nak peksa!!!!!!! moga semuanya berjalan dengan tenang...amin.


aku ~ ketulusan hati seorang lelaki bernama khuzairi payah untuk di cari dalam dunia ini....

4 comments:

buku nie memang best sangat...tersangat sedap kan..tak rugi beli..tapi saya tak beli pun...pinjam member nyer...

Εvery weeκend і used to νisit this ѕіte, for the rеasοn thаt і ωiѕh foг enjoyment, sinсe this this sitе cοnatіons
аctuаlly nіce funny ԁata too.


mу pаge - Homepage Des Autors Besuchen

I hаνe reаd ѕo many content
regaгԁing the bloggeг lovers but thіs pаragraph
is actuаlly a fastidious artіcle, keep іt up.


Alsο viѕit my wеb blog; Card sharing cccam server|server Cardsharing|skybox f3 cardsharing|cccam|cardsharing anbieter|cccam pay server|cccam server premium|dreambox|server dreambox|buy cardsharing|cardsharing|cardsharing server|dreambox 800|free card sharing server|satellite cardsharing kings|Test line cccam|card sharing|card sharing servers|cardsharing canalsat|cccam line|cccam test line|free cccam server|sat keys|satellite cardsharing| cccam server|server cardsharing|skybox f3 cardsharing|cccam|cardsharing anbieter|cccam pay server|cccam server premium|dreambox|server dreambox|buy cardsharing|cardsharing|cardsharing server|dreambox 800|free card sharing server|satellite cardsharing kings|test line cccam|card sharing|card sharing servers|cardsharing canalsat|cccam line|cccam test line|free cccam server|sat keys|satellite cardsharing| cccam server|server cardsharing|skybox f3 cardsharing|cccam|cardsharing anbieter|cccam pay server|cccam server Premium|dreambox|server dreambox|buy cardsharing|cardsharing|cardsharing server|dreambox 800|free card sharing server|satellite cardsharing kings|test line cccam|card sharing|card sharing servers|cardsharing canalsat|cccam line|cccam test line|free cccam server|sat keys|satellite cardsharing|

I was suggеstеd this websіte by my cοusin.
I'm not sure whether this post is written by him as no one else know such detailed about my problem. You are wonderful! Thanks!

Also visit my web-site: www.textil-yug.com.ua

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter