MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

Warning!!!!! Pose xleh gigit jari...BATAL POSE!!! hahaha..adesssssssss...cari gambar konpius muka ni lak kua huhuhu...era pajira ke ek..xkisah la kan...yang ado huhuhu...

Tujuan sebenarnya kan..kepala aku dah rungsing dengan niat sorang hamba Allah ni...kawan cyber aku gak,aku kalau kawan lom penah sua muka ni serba salah nya rase .....tambah² lelaki kan...sembang sesekala jer, kenal pun tidak huhuhu....

Niat dia nk belikan baju raya tuk anak² aku....dah dua kali dia ym...mintak saiz baju & alamat....ujung tahun lepas siap nak bg voucer suh aku bawak budak² g bercuti tapi aku tolak la secara baik...semalam dia tye lagi, katanya dia xde la niat lain....hanya nak memberi hadiah pada anak yatim sempena ramadhan ni...so cemana ek....aku nak TERIMA ke TIDAK huhuhu...

aku : pening pasal cuti 1 hal ....alang² kita cuti 8 ~ 19 bos...sakannnnnnnnnn cuti hehehe

4 comments:

klu suruh dia bank-in kan duit dlm akaun akak kan ke bagus! Boleh jgk akak belikan bebudak tu baju ye tak??

heheheh

aah..bank in je...masuk akaun mama pon ok gak...lalalalal....

sapekah org tu??? buleh tk mama tau..hehehhe

a'ah bank in kan ajelah..pastu mms gambar baju yg dh dibeli..smpi gak niat tu kan..ehem..ehem..

jaja ~ tau xpe ngeeee

mama ~ kiut xknl sgt ma,jrg² on9 tu huhu

dee ~ kan....nk gak aku mesej,nt tau lak no hp,pjg lak cite huhuhu

so jwpn sy adalah TIDAK hehehe (manusia ni kdg2 nmpak baik tp niat sebnr kita xtau huhuhu)

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter