MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

Kecoh la jadinya kan....dan secara x langsung aku yang jd PA ke dorang ni busy la hehehe aishhhhhhh...cuti jer ank² aku ada jer jemputan..alhamdulillah paling tidak dorang leh kumpul ngan kawan² yg senasib kan..nt balik memasing ada la cerita.....aku ngan eman je melopong dengar hehehe...eman mmg xleh pergi la kalau aku xde..huru hara nt lau akak² nye yang jaga...lagi pun dia kan best fren ibu nyerrrrrr hehehe...

sama lak jugak cam hari ni.....c along ada majlis buka puasa kat sekolah...aitu dah pomis aku join sbb sblm buka posa ada majlis khatam quran, so angah kata leh buka posa ngan adik² kat umah tp c angah pulak ada jemputan buka puasa kat concod otel.....nak harap adik menjaga eman mmg x le hehehe...cam anjing ngan kucing je dua badik ni..kelahi je manjang huhuhu....

Untuk berlaku adil kan...along abes sesi sekolah ptg ni transit jer kat umah membernya kat tepi sekolah tu...angah dalam kul 6 aku anta p umah ustazah yg nk bwk dia g...adik ngan eman ermmmmm aku plan buka puasa kat restoran jaja kat sekyen 23 (bukan jaja bini the rock tu tau hihihi),chef kat situ member lama aku...tp xmeriah la kan tiga banak jer kn....aku pun laju jer email kat kengkawan sekitar sini..hasil nya 4,5 org kengkawan aku setuju buka posa sama² kat situ oyeeee best² hehehe...nk g terawih pun senang...masjid seberang jalan jer...nt setel aku nk kutip dua beradik tu pulak hehehe....so adil kan untuk semua ngeeeeeee....
aku : mlm td aku dah siap gtau awal² kat geng surau aku...mlm ni esok & lusa aku xde aishhhh ada ala² pm ke busy nyer hehehe......seblm balik kg aku tingin nk solat terawih kat masjid negeri ngan anak² dara aku ...satu je mslh...eman caner ?

2 comments:

wah..anak ngan mak sama2 bz eh..eman tu ko antar je kt umah aku..hahaha..mcmlah dkt je umah ye..kalo dkt leh aku jaga..aku terawih kt umah je..anak2 aku kecik lagi..susah nk tinggal..xde org kt umah..

cehh!! wat sespen je kak kiut nih. Cakap ajelah restorant JAJA tu saya yg punya...

hehehe!

eman meh letak dekat acik jaja meh! ibu dia kan kuat jalan. setakat BP-SA 3 jam..apedehal!

xD

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter