MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

aku ingat dah masuk tahun 2010 xde dah tag² ni hehehehe...tah mana le mama merayap,jumpa lak tag ek ish ish ish....cam main permainan tradisional gitu kui kui kui...memula fening tau aku nk faham..menda tah mama ni hehehe...gambo ke pulak..selalu soklan jer tubi² adeessssssssss....aku ni anak yang taat tau kekeke..makanya 'mama' ku cayang sila layan gambo menda yang cute jumpa pas selak punya selak.......syarat² cute copy jek dr ayat 'mama' hehehe....
Syarat² nya:-

1. Open picture's folder dalam PC..pilih folder ke 5
2. Bila dah pilih folder ke 5 tu, pilih plak gambo yang ke 5
3. Peh tu, sila la upload gambo bertuah tu ke dalam entry anda
... udah siappppppppp!!!

taraaaaaaaaa..ni ler gambo yg aku jumpa pas selak punya selak tadi hehehe............

 
Dah uplaod kena cite lak ek ish ish ish....cam kena dera jew huhuhu...gambo ni mmg kenangan paling manis la aku rase ngan ex-opismate aku...semanis ABCdefgh....tu ler hahahaha....

Ni majlis jumpa² minum petang ngan kawan² lama aku pertghan 2009, setelah perpisahan kami dari tmpt keja lama sekitar 2007...dari depan baju oren tu...kak leha (sales), kak ani (enginering),aku & k mas (hr) serta sapura (costing)...dulu kami hanya dipisahkan partion jer tapi sore lepas jer kemana² hahaha....masa keje seyes je memasing, kdg² betekak gak, tapi time lunch,minum ke..keje tolak tepi...makan sepinggan,minum secawan......dah belas2 tahun mengadap muka yg sama....apa saja masalah kami syer bersama...so kemesraan tu mmg xkan hilang...sampai ke saat ini aku sentiasa merindu saat² kami bekerjasama dulu...tahun ni kami ada planning nk wat re-union ex-panasonic staff..harap semuannya berjalan lancar...

tu dia...kalau aku start membebel....keje yang aku hadap benti sudah hehehe...ORAIT x MAMA....kira orait la yer...yg penting xde UTANG kui kui kui....

Nak kena pilih rakan bertuah ke..emmmmmmmm xyah la ye ma...kawan² pohon mangga kita sibuk kait buah durian sekarang ni hehehe...

aku : ada kawan blh di percayai ada kawan yg makan kawan sendiri....mcm²

4 comments:

siap jugak akhirnya ye mbak...hehehe. gambar makan-makan...tapi tuan punya badan tak berapa nak expose...ahakssss...

harap mama berpuas hati ngan tag kita kan kak kiut...hehhee

aku x buat lagilah cute..esok ar..aku leh lupa lak..hehehe..aku nk pencen dr buat tag boleh x? ko rasa mama marah x? hahaha..

ara ~ tn badan xleh expose sgt..nt tepames payah le pulak hehehe

dee ~ derass dee kang kena hambat ngan mama...garang sgt mama tu hahaha

uitttttttttt....da g men tag2 erk...jap usha nama ceq naik x...

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter