MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

Minggu lepas, aku bwk anak² aku g pogram 'mayang' laman budaya tasik shah alam....sebab ada sukaneka tu yg kekanak semangat...aku nk cite pestime eman masuk pertandingan mewarna
masa pendaftaran & amik tempat, kena ikot umo so dia duk atas pentas, akak2 tmpt kat bawah.....kaler crayon shincan dia dia pegang kemas jer hehehe..aku dh siapkan 'luna' dah tp dia nk gak crayon..suka hati lar kan eman...janji diam
dak umo 4 tahun,sekolah pun belum...saing2 dia dak 5 & 6 tahun....dah dia nk gak join,aku biar kan jer la..tengok kan jer...lagi pun ni pestime eman join acara2 camni....mula elok je dia mengaler...
baru abis kaler bulan & bintang ...tengok!!!! baring sudah hahaha....abis jalur bendera malaysia merah belaka....tgk bendara selalu tp lom penah lg kaler bendara...bese buku kaler otomen, ben10 tau ler dia kekekeke...sudahnya kan...hat situ jer la dia kaler....malas sudah...lg pun tgh mengaler...dah dapat 'beg jajan' pe lagi kan...hilang terus smgt...dan2 tu le dia kata nk makan nk minum..adessssssss...pape je la....

2 comments:

xpe cute..yg penting semangat dia nk mencuba n pendedahan tu..

This comment has been removed by the author.

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter