MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

senin je busy...busy je senin tu je ayat aku mampu tulih..tp busy pun dan lagi tu merayap ke 'mukabuku' hehehehe..dan dalam aku merayap rayap tgk ladang dak aspa yg amat maju tu (leh menang anugerah la ko pa hehehe) dan pot pet pot pet jap ngan aspa kat situ...tetiba...
fazil : uitttt
aku : mak aiii xreti bg salam eh
fazil : hehehehe...salam cik dot
aku : wkslm...sihat ke,bby ngan mak bby sihat
fazil : alhamdulillah sihat...dot ngan ank² sihat
aku : alhamdulillah sihat jugak
fazil : dot,ko kenal shamsul, dak chasiss abg dulu.
aku : shamsul????
fazil : alaaaaaaaa bdk yg ting tong skit dulu tu...kamceng ngan abg bidi...
aku : adoiiii sape eh...jap eh nk ingat...leader yg bako mesin 'diping' tu ker..
fazil : haaa diaaaaa..ehhh bukan la..yg bako diping tu bob..
aku : hahaha a ah la tu bob..aduiii mana 1 eh..tewas la nk ingat ni..nape dia..
fazil : jap eh abg cr gambo lama2 ...
aku : ok2 cpt skit org de keje ni...
iklan ~ mentara abg fazil aku cr gambo, aku samb wat keje...lalalalala...pastu nmpak mesej dia tagged aku...aku terus selak gambo tu ...
aku : laaaaaaaaaaa dia ni kew...ingat²
fazil : ingat pun...ko kureng hensem skit mnjang lupa kan..
aku : hehehe hensem pe dia tu...dr td x ckp, np ngan dia tu...
fazil : dia dh meninggal la awal nov aitu...sama cam arwah asben ko ...serangan jantung...
aku : innalillah...dah kawen kan dia....
fazil : a ah dah...kat melaka pun kebuminya..abg bidi yg cal gtau..lau idak x tau jugak dia meninggal...
aku : ooo sian famly dia..sure sedih skrg ni kan ...
fazil : tp kan
aku : tp apa pulak. ade je tp ek
fazil : dia meninggal kat pen****
aku : wat?????
fazil : bla bla bla
aku : xpe la dh kententuan camtu...kita sedekah kan fatihah & yasin.moga dia tenang di sana
fazil : a ah...mudah2an dia aman...dot,bila kita nk jumpa ni..kemain dh sekarang ni ek, saham makin tinggi nampak..
aku : hamboiiii mulut...insuran dh letak pewaris ke blom hahahaha...xde la ..org bese² jew ar..
fazil : a ah ye la tu...
aku : hehehe..dah² org nk samb tugasan ni..len kali free kita borak lg eh...babaiii

pic aku cilok dr fb abg fazil lalala..pada x-pedma yg duk ushar blog aku ni...kalu korang masih ingat ni la wajah syamsul...dah 'chassis feu'...mari lah kita sedekah fatihah,moga beliau tenang di sana....amin.
aku : manusia tidak sempurna...hanya DIA saja yg tahu dimana letaknya kita dia sisi NYA..


2 comments:

Innalillah!!!!...

moga rohnya aman di sana..
Aminn!

innalillah....moga tenag roh dia disana & d prmudahkn pjlnn nya

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter