MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....



Raya raya raya lagi hehehe...kesempatan ini aku mengucapkan selamat hari raya aidiladha tetiba aku tingat kembo aidil tu kepada semua yg mengenali aku dlm dunia realiti & fantasi  maya.... semoga berbahagia selalu,mana yg balik kampung, drive ke hati² ok, ingatlah org yg tersayang....raya korban ada ziarah² gak ke... lau aku pas sarapan keje aku duk melepak dpn tv xpun aku skodeng org sembelih lembu, best wooo tgk hehehe,aku rase lembu tu redha dah nak di korban.....xleh kesian kat lembu tu nt xleh makan kan.....(tahun² lepas la ) tp tahun ini xtau lagi....sebab tahun ni mak abah & adik badik aku raya kat umah aku....besttttt yahooo.com hehehehe......msti umah aku yg sekangkang semot tu huru hara nanti..lantakkkkkkk janji hepi kan kui kui kui...mlm td akak aku dh call dia bwk bahan mentah utama tuk sok pagi, nk bwk semua xleh mpv dia dh padat....abg pun baru call nak anta mak ayam kat umah,bgs2 sila anta... aisbox mmg dh di kosong kan mlm td hehehe...so hr ni aku kena cau awal  nk g tesco cr awas² nk masak rendang....hope esok cuaca cerah sbb aku dgr gusip dr adik yg call aku mlm td kata abah ada plan esok...apa plan aku pun xtau....xkan mak abah aku nk ajk tgk cite 'jalang' 18sg tu ...mengong kekeke tp dlm kita suka² nk raya...ada org keje esok!!!!....sian hehehe...coti je la..agak² bosan call je aku mscall sure aku xcall balik ahaks....pada mertua & ipar duai aku yg gerak blk perak hr ni ht2 okeh...raya ni xdpt la kita bergusip bersama ek, mgu dpn baru aku balik kampung knduri kawen kazen aku...tiap mggu nk balik koyak la poket kekeke...

aku : bahagia punya keluarga yg besar

1 comments:

salam aidiladha buat cutecida sekeluarga..

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter