MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....


anggerik..bukan...orkid lahhhhhhh...lama dh xde iklan tu kat tv kan hehehehe..start ar aku sengal...ni benonya nk cite skit..skit je tauuuuu..byk jom ikot aku blk kg hehehehe....penah dgr ke pokok 'anggerik tiger' ni aku nk tayang kat korang ni..mak mertua aku kata namanya 'anggerik tiger' np & knp nama nya gitu??? entah la...malas aku nk mintak tlg pacik gugel...korang cr sndri kan..aku dgo info mak je la...

pokok orkid ni mmg dh lama,mula dulu duk je tp parit sempadan ngan umah jiran dh tu alih tmpt lain..pastu alih lagi..alih lagi...last bucu atap umah duduknya hehehe...mak kata kat 5 kali le beralih tmpt...la ni bru dia kuakan munge...shantekkk gitu....5 tahun ko penantian....klu orang mau dh kena madu ni kekekeke..sib bek pokok...so berbaloi² la penantian mak ngan abah...amt gumbira gitu anggerik tiger dh ade munge.....mak kata munge dia ni tahan kat 6bulan camtu...baru je pas raye aitu kuar munge dia...dan masa aku blk kg mgu lepas mmg mnjadi²....umah mak mmg byk pokok orkid..mcm² kaler & rupe ada...di jaga di belai cam anak gitu...remeh kan,lau aku tahhh mau mati kot pokok tu huhuhuhu...beruntung jd orkid..........aku nk jd Orkid blh dak!!!!!!....pastu kan...masa blk kg aku demam kan..so abah x kasi aku makan doyan!!!!!!! sampai aty abah huhuhu...tp kan ahad tu aku dh ok,x demam lagi...bestt...pastu kan aku kan jeng jeng jeng....pg lg aku manjat pokok moktan hahahaha....aku x kira...aku nk gak!!!!...udahnya kan ''oiiiiii turunnnnnn...kait je la wat ape manjat!!!! hehehehe...bukan aku sorang manjat tau...ramai wehh ngan kekanak kui3 mana abah x hangenn...dh mcm bewok mat yeh je huhuhu..tp baloi² ....penuh bonet keta ngan moktan hahahaha...nt blk rye aji aku nk serang dusun doyan pacik aku jugak,balas dendam...

aku : aku mmg suka blk kg...leh ronda²

11 comments:

hehe.....besznya...

antoooo sini sket moktan... huhuhu

sini skali

hahahaha jauh beno la korang ni huhuhu

Orked tu patot lah nama Orked Tiger..tgk corak pon dah mcm rimau bintang... gulp!

wohh! org tak musim moktan, ngape kat perak musim moktan plk ni...
mmm..mosykil!

musim lagi kan...cam baru je 3 bulan lpas musim doyan....

orked harimau tu..mahal gak tu...

jaja ~ musim la skrg..semua umah de moktan hehehe

mama ~ mmg mahal orked tu ratus² mak kata regenya

btoi 2 kak kiut...mhl dh skrg ni

btoi 2 kak kiut...mhl dh skrg ni

btl btl btl hehehe

mcm upin ipin plak (btl btl btl)

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter