MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

chop!!! sblm blk aku nk gak post N3 ni hehehe...pagi td sesudah suboh nampak no kelentong kekekeke ...jeno (kenal kan, agak² xkenal tu wat² kenal kekeke) ym aku srh aku g beli suat kabo sinar..apa kes..jarang sekali aku beli suat kabo tau, lbh suka bace on9 je..jimat & baloi2 hehehe...aku srh gtau apa yg best ...hampeh x d gtau nya dia...xpe2 mandang kan coce cerah hr ni, darling aku pun dh sebulan xcuci, so aku pun amik kesempatan la sggh jap kedai mamak sblm g cuci darling aku tu kan....hr ni aku ngan epol je keje yg len semua cotiiii..ada ke patut huhuhu...tp kan keje pun mcm xkeje hehehe...jap lg nk blik pun, bos dh kasi lampu ijo...bebaloi baloi  le xtolak coti kui3..oitt melencong lak ek!... sambung cite jeno...dah beli aku selak la ke ruang sabak bernam cehhhhhhh....DAH AKU AGAK.....muka dia pampang tu kat dada suat kabo tu huhuhu.....patut le kemain galak aku srh beli gak ek...




Jeno ~ yg hensem kepit fail tu (hensem ke kui3)...nt blk kg jgn lupa tunjuk ngan mak abah ek pak usu hehehe.....  
Bagus la Jeno & student² kat pusat giat tu kan...berbakti pada masyarakat,mmg byk lagi tu keluarga² yg tidak berkemampuan kat kawasan tu...pada Nor Atira & adik badiknya yg len, moga aidilahda tahun ini lebih menceriakan....jom balikkkkkkkkk....tata titi tutu

aku : alhamdulillah dgn apa ada nya

9 comments:

beriya² ko beli paper sinar ni kan...

Pak usu...ape lagik...leh arr banje...fail pun tk pe...bak mama 15 kping...

ooo..ni Jeno namanye!

macam penah ku lihat..tapi...
di mana ya?

ini utk rancangan bersamamu juga ke?

oooooooooo jeno erk kak..nk bgtau la msuk paper..xpa2..femes dh dia lps ni..ahakz

mama ~ hahaha..dokat jo ma kodainya

jaja ~ ko jumpa lam mmpi kot ja hehe

dee ~ mmg dh masuk tv3 tp rngcangan apa xtau la dee...

smai ~ a ah pames dh pak usu ni hehe

muahahaha....sesuai masuk paper..muka ensem..ahaksss....

ara ~ hensem eh,leh try tu kekeke

klu x ensem x leh msuk paper erk kak ara?

Yang ini dah pernah masuk Bersamamu, tapi masa tu aku belum terlibat apa-apa lagi.
Story tambahan sila lawat blog aku ya

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter