MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

Dengan hati yg berbelah bagi...saya menutup pintu umah saya ni untuk beberapa waktu atas sebab² yg tertentu......mungkin sehari dua mungkin semingggu mungkin sebulan mungkin setahun umah saya akan sepi..no more cerita ceriti & bebelan saya..mesti ada yg gumbira kan..xde la muntah ijo nk bace kan kan kan....anyway thanks kat mama ( simpan master key umah ni ma..mana tau nt kiut lupa ingatan nk bukak hehehe).....saya x kemana²...masih setia di sini....cuma 'hidup ini membahagia' akan berehat untuk seketika...umah kawan² i'allah akan saya skodeng jugak..dont worry ok.....assalamualaikum..

aku : cakap byk pun no meaning...btl tak upin & ipin....

8 comments:

ape kes???

Kak kiut!!!!!

What happening?? Dont make me pening!!!

Kalau ada masalah kita berbincang ok??? MIss u like crazy.. huhuhu

apsal lak ni kak kiut?

hmmmm............

erk..napa eh? apa pun be strong ok..

hai "kakcik" nape nak close the door lak ni. org baru nak join kakcik.. huhuhu.... ni liza arrr adik akak yg beso skit dari akak 2.... muahhhh!!! kitorg kt kg windu arrr.. jgn lupe blik kg tau...

ayooo kak kiut..merajok suda..
jgn lupa dtg bertandang ke rumah saya yea!

**suspek nih! 8(

jgn lelame sgt becuti kak kiut...nti momok betandang lam umah akk.....♥♥♥..hehe

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter