MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

jawap derasssssss klu x jawap lagi 4 jumaat la tu hehehe..berkurun lama ku rahsiakan cinta ku padamu..oitttt melencong lak ek...bukan cinta tapi berkurun lama rasanya aku menyepikan blog ni kan...so hari ini aku pun mintak blk konci pintu gua ni...nk check balik byk tak harta² aku dh kena  hambat rembat ngan kasim baba...kemahin dia ek...pantang la org berjalan²...kang aku potong ko kang aku jugak yg baloi² kehkehkeh, dah sudah ngan nk menyimpang le.....so hari ni aku start blk menyapu merapu ada yg benar ada yg kurang benar tp byk yg benar² je so dont wory okeh..klu rase sangsi asmara jgn segan silu miscal je la..mmg sah aku x call balik kekekeke....byk lak kesalahan bahasa aku hr ni ek (bukan apa tau tgh jakun jumpa tools baru ngan mama td hahaha..syyyyyyyyy dorang lom tau eh ma..ke kita je yg tinggal huhuhu)


okey la, aku  nk sambung keje penting dulu...umah aku ni still under constructions,so mintak mahap la..bersepah² lagi,nk amik mermaid maid mahal tul skrg ni kan...lg pun sekrng ni maid xleh pakai..suka beno bwk lari budak ishhhh...udah la..nt² kita bebel lagi...daaaaaa

6 comments:

perghhh..nk raye aji tukar langserr

a ah...bia kalerful skit...baru smgt nk wat korban hehehe

diam2 konon.....tup2 tukar baju erk! keh keh kehhhh!!

tgh berjimba2 buat ayat bergaris2 ker??? hak hak hakkkkkk!!

xD

jaja ~ a ah hahaha..menjakun ni x abis lagi ngan mama...ko dah tau lame ko diam je ek..nk rye kena tuko bju le ja bru meriah hehehe

wahhhhhhhhhhh
cat raya erk kak kiut umah ni?
adk pn nk chat umah gak la

a ah cat ngan x cat hehehe

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter