MeMbeBel iTu SaNgaT SeDaP !!!!!!

Tentang Kehidupan Tentang Hati & Perasaan....

assalamualaikum blogger² & kawan² seisi alam maya...semalam 1 nov 2009 'Allah selamatkan kamu 3X...Allah selamat kan Angah@ Nurul Izzah....Allah Selamatkan kamuuuu...genap la usia angah cewek aku 10tahun........

Acara motong kek di iringi petikan gitar along syafiq & kawan dia hehehe...special request ni huhuhu..aku blh gak men tp kan nt 'yuna' xleh cr makan lak hahaha...
Mgu lepas aku aku blk kg, konon nk wat kat kg tp sampai je kg aku demam & eman pun x sihat so kansel...makanya wlupun letih blk dr kg ptg smlm,tuk x menghampakan c cewek aku yg sorang ni mlm td buat gak la mjlis kecik kat umah......meriah gak la...gmbo yg le aku tepek kat FB je la....slo ar nk loding gambo kat sini huhuhu...anyway buat angah...ibu harap angah sihat² selalu, belajar pandai², pandai jaga diri & yg penting kurang²kan cewekkkkk tu....adeiiii dia ni kan klu dpt merengek panas otak aku dgr huhuhuhu...

aku : byk cabaran membesarkan anak² kan

1 comments:

tahniah....dh 1o thn kak kiut mmbsar kn anak dara nan sorg ni..moga kak kiut akan mneruskn pjuang tsebut

Bubbles 3

Anugerah Dari MaMa

Anugerah Dari MaMa
Powered By Blogger

Meh Kita Nyembang


ShoutMix chat widget

Time


Get your own Digital Clock

About this blog


widgeo

My Photo
ieda Harun
Menghargai setiap apa yang ada,Berbicara dengan hati yang lapang,Sebaik² kejadian Tuhan kerana boleh mendengar,melihat dan merasa...
View my complete profile

♥♥♥♥

♥♥♥♥

Followers

My Blog List

Site Meter